هیسسسسس

یاحق

سلام

دوست ندارم اسمشو بذارم تعطیلی ولی تا ۲۵ آبان نیستیم. به امید دیدار.

یا علی

دلشده ها

نظرات 19 + ارسال نظر
علی شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:18

والا اون موقع هم که بودین با الآن هیچ فرقی نداشت
کسی که ۲۰۰ روز یه بار به روز میکنه
همون بهتر که بره تعطیلات
خوش بگذره

حسین یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 http://totanj

بی خبرم

فرهاد یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:02 http://mirror.blogsky.com

بابا کجا؟؟؟بهه...شما که نه به ما سر میزنین نه به خودتون...چی بگم واللاه...خدا به همراهتون...هر جا هستین...تنها.....نمونین.....

طه دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:19

قربون علی جون. هر جا هستی چاکریم.
roooooooooooooooooooooooney

احمد سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 16:07 http://www.mirror.blogsky.com

همون بهتر که تعطیلش کردی تکلیفمون معلوم شد . مجبور نیستیم هر روز تایپ کنیم delshodegan.

سکوت جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 16:55

نمی خوام اسمش رو بذارم تعطیلی ولی از همون اول هم تعطیل بودید....

سر و صدا(مخالف سکوت) دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:55

میخوام اسمش رو بذارم تعطیلی چون از همون آخر هم تعطیل نبودید...

سکوت چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:06

سر و صدا جان اگه می خواستی همه فعلهای جمله ی من رو منفی کنی باید بذارم رو هم می کردی نذارم. امیدوارم دیگه سوتی ندی!

محمد جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 17:24 http://delbareaval.persianblog.com/

از کمک های هد دوتون تو همایش ممنونم؛ البته همایش برای من نبود و برای هم هبود ولی به هر حال ممنون.

سروش شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 15:14 http://piale.blogfa.com

سلام
آقا دست هر دو تون درد نکنه
یا علی مددی

سر و صدا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:41

سکوت عزیز.نمیخواد از من ایراد بگیری.من نمیخواستم افعال تو رو منفی کنم.میخواستم مفهوم جملتو منفی کنم.اگه یه کم دقت کنی می بینی که اگه بذارم رو میکردم نذارم اون وقت مفهوم برعکس نمیشد.فهمیدی؟
در ضمن مگه تو سکوت نیستی...؟پس لطفاْ خاموش باش و بذار من سر و صدا کنم.

سکوت یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 16:12

سر و صدا کن ببین چی گیرت میاد. فعلا که اینجا تعطیله و سوت و کور....

طه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:01

خبر ورزشی:
ون نیستلروی ۴-۱ اوساسونا .
پیروزی ۴-۱ رئال مادرید مقابل اوساسونا و رفیقایه جواد نکونام با چهار گل رود ون نیستلروی را به همه سفید پوشان پایتخت تبریک میگویم .
تبریک ویژه به فرهاد کامی بابا برای پیروزی ۳-۰ آرسنال مقابل لیورپول.
و تبریک ویژه تر به بروبچه هایه با صفایه منچستر (علی الخصوص علی و رسول و احد و ... ) برای تداوم صدر نشینی در لیگ برتر جزیره.
به امید قهرمانی یونایتد...

سر و صدا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:18

سکوت عزیزم.از همین که دو تا اسکل مثل من و تو به این وبلاگ سر میزنن میشه فهمید که همچینم اینجا سوت وکور نیست.

سکوت سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 21:15

سر صدا جان من فقط میام اینجا که جواب های تو رو بخونم!!!انصافا اینجا شده چت خونه ی من و تو!!!

سر و صدا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:27

سکوت جان حالت چه طوره؟مامان بابا حالشون خوبه؟
بیا با هم دوست باشیم و دیگه به هم گیر ندیم باشه؟
آفرین...

سکوت چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:37

چاکرتم . اینجا همه خوبن. شما همگی خوب هستید؟ الو الو ... قطع و وصل میشه....
خلاصه سلام برسون به بروبچ
می دونی؟ این جور موقع ها می گن: asl plz؟

احد چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 22:24

طه جون چاکرتیم

سر و صدا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:36

سکوت کجایی؟من یکم دوزاریم کجه و دیر میفهمم.asl plz یعنی چی...؟
بیا تو کامنت جدید...منتظرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد