تولدی دیگر

یا حق

 

سلام

 

دیگه قدر نوشتن رو می دونم...می خوام نهایت استفاده رو از این فرصت ببرم

 

هدف

می خوام یه بار دیگه هدف وبلاگم رو بگم: اینجا جاییه برای گفتن حرفهایی که در تعاملات روزانه مون جایی ندارن..و هدف جدیدم که به خاطر دور بودن از نوشتن بهش توجه کردم اینه که بیام بالا و پیشرفت کنم.

تصمیم

دارم به اینکه وبلاگ رو گروهی کنم فکر می کنم.البته تقریباً تصمیمم رو گرفتم و مثل پارسال اصراری بر تنها نوشتن ندارم.اگه قطعی شد حداکثر تا بیست و نهم اسم یک نفر دیگه رو هم خواهید دید.امیدوارم دوستان منت بر سر ما بگذارند.

مشهد

زیارت بودیم.چند ماهیه که خیلی به دعا معتقد شدم.بودم ها. ولی نه اینقدر.هر چی سنم بالاتر می ره بیشتر به این می رسم که ما بدون بعضی از مقدساتمون از جمله ائمه کاری از دستمون ساخته نیست و واقعاً تنهاییم.خلاصه التماس دعا داریم.

 

 و شعری برای طلب یاری حق

ای پناه بی پناهان

از من دلشده رو نگردان   

دردل سوخته آتش نیفشان

 

یا علی

 

فرهاد

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 23:03

همون جوری که دیشب گفتم و تایید کردی بیشتر از اینا باید قدر داشته هامون رو بدونیم...( می فهمی که..!!!)
البته نباید تاسف گذشته های از دست رفته رو خورد...

تو اگر باز کنی پنجره را
من نشان خواهم داد
به تو زیبایی را...

پیام چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:00

۱.سلام
۲.خوشحالم که تو هم اومدی...

سلام چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 14:04

تبریک می گم.

کورش پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 00:54 http://www.vulturek.blogsky.com/

به دعا اعتقاد داری؟
اللهم احفظنا عن جو الوبلاگ

محسن پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:00

مبارک بادت ای ای سرو روان این سر کشیدن ها
ز کثرت ها بریدن سوی وحدت پر کشیدن ها

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 19:24

تبریک........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد